Pogosta vprašanja

NAROČILA

Naročilo lahko oddate na naši spletni strani https://strnordic.si, ali pošljite e-pošto naši podpori za stranke (pomocstrankam@strnordic.si).

Če vaš brskalnik po oddaji naročila odpre stran, kjer se zahvaljujemo za naročilo, ste lahko prepričani, da je vaše naročilo sprejeto. Na e-poštni naslov, ki ste ga uporabili pri oddaji naročila, boste prejeli tudi e-poštno potrditev o naročilu. Če niste prejeli potrditve o naročilu po elektronski pošti, priporočamo, da preverite koš ali nezaželeno pošto.

Običajno je dostava izdelkov opravljena v približno dveh tednih od oddanega naročila. Če izdelka v dveh tednih niste prejeli, se obrnite na našo podporo za stranke na pomocstrankam@strnordic.si.

Lahko nas kontaktirate preko elektronske pošte na pomocstrankam@strnordic.si.

Pošiljke pošiljamo v obliki poštnega pisma (majhni paketi), zato pošiljke nimajo številke za sledenje. Če naročila ne prejmete v dveh tednih, se obrnite na našo podporo za stranke.

Da, če ste naročili več izdelkov vam bomo poslali posamezen paket/pošiljko za vsak izdelek.

Izdelke plačate preko položnice/računa, ki je priložen k vaši pošiljki oz. paketu.

Če imate vprašanje glede spremembe datuma roka zapadlosti računa se obrnite na našo podporo za stranke na pomocstrankam@strnordic.si.

Dodatnih stroškov dostave ni. Dostava je vključena v skupno ceno izdelka.

Če ne želite prejemati nadaljnjih dostav, lahko vašo naročnino kadar koli prekličete, tako, da nas kontaktirate preko elektronske pošte na pomocstrankam@strnordic.si. Ne pozabite preklicati vaše naročnine 10 dni pred datumom naslednje dostave, če želite, da preklic velja za naslednjo pošiljko; naslednji datum dostave lahko najdete na vašem trenutnem/prejšnjem računu. Če nas kontaktirate preko e-pošte, bo naročnina prekinjena šele, ko bo naša podpora za stranke odgovorila na vaše e-poštno sporočilo.

Neuporabljene, neodprte izdelke, ki jih je mogoče ponovno prodati, lahko vrnete v 14 dneh po preklicu naročila. Pravico imate do preklica naročila v 14 dneh. Obdobje 14 dni se začne, ko stranka prejme izdelek. Vsi vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni. V primeru reklamacije se obrnite na našo podporo za stranke; vsako vračilo izdelka obravnavajo od primera do primera: e-pošta pomocstrankam@strnordic.si.

Da, stranka krije stroške vračila izdelka.

Če ste račun že plačali, vendar se odločite za vračilo izdelka, vam bomo vrnili sredstva, zgolj kontaktirajte našo podporo za stranke na pomocstrankam@strnordic.si. Bodite pripravljeni posredovati številko vašega bančnega računa, da vam bomo lahko povrnili stroške z enakim plačilnim sredstvom.

SPLOŠNO

Potrjeno je, da so mnenja/ocene za izdelke poslale stranke, ki so kupile naše izdelke. Prejeli smo jih neposredno od strank preko naše podpore za stranke (ali od strank, ki so odgovarjale na ankete o zadovoljstvu strank/zahteve za oceno izdelkov). Za nekatere naše nove izdelke bomo morda prosili preizkuševalce izdelkov, da podajo svoje povratne informacije o izdelku. Preizkuševalec izdelkov ni dolžan podati pozitivne povratne informacije v zameno za testiranje izdelka.

Mnenja in ocene izdelkov od naših strank, ki so naročile izdelke, se zaprosijo po e-pošti. Tako smo lahko prepričani, da je oseba dejansko kupila izdelek. Poleg tega lahko naša podpora za stranke po e-pošti prejme splošne povratne informacije o izdelkih, na katerih se lahko preveri, ali je oseba dejansko naša stranka.