Pogoji poslovanja

Splošno

Spletno mesto strnordic.fi je spletna stran podjetja STR Nordic (ID podjetja 2342164-1), ki na Finskem prodaja izdelke zasebnim kupcem, starejšim od 18 let. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, poštnine in pogojev.

Poslovni naslov je STR Nordic, PL 146, 303101 Tampere.

Čas dostave

Izdelki so dostavljeni v dveh tednih po oddaji naročila. Če izdelke plačate vnaprej, je dobavni rok običajno približno en teden.

Naročnine

Naročila so naročnine. V prihodnosti boste prejeli nov izdelek v skladu s časom, navedenim v potrditvi naročila.

Čas med dostavo naročnine lahko kadar koli spremenite. Obrnite se na službo za pomoč strankam.

Naročnina velja za nedoločen čas, dokler naročnine ne prekličete ali izdelka ne vrnete. Naročnine lahko kadar koli prekličete tako, da se obrnete na službo za pomoč strankam.

Naročila

Izdelki so običajno poslani na vaš dom, kjer jih boste dobili naravnost v nabiralnik.

Večina izdelkov je dobavljenih v ločenih paketih. Če ste naročili več izdelkov, boste najverjetneje prejeli več pošiljk.

Naročanje

Obdelava naročila
Naročila se obdelajo po prejemu. Če opazimo težavo z naročilom, lahko naročilo prekličemo.

Potrditev naročila
Po oddaji naročila boste prejeli elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Potrditev naročila bo vsebovala podatke o plačilu naročila, cenah in prihodnjih pošiljkah.

Vračila izdelkov

Izdelek imate pravico vrniti v roku 14 dni po prejemu. Neodprt in neuporabljen izdelek nam lahko vrnete po ceni običajne poštnine. Kupec je odgovoren za stroške vračila izdelka. Vračil, poslanih s plačilom po povzetju, ne sprejemamo.

Če želite izdelek vrniti, se za dodatna navodila obrnite na podporo za stranke.

Poškodovane ali napačne izdelke lahko vrnete brezplačno. Če prejmete izdelek z napako, se najprej obrnite na podporo za stranke in pojasnite napako.

Spremembe cen

STR Nordic si pridržuje pravico do sprememb cen izdelkov in prihodnjih pošiljk. O tem bomo stranko posebej obvestili. Stranka ima pravico odpovedati svojo naročnino.

Storitve za stranke

Z vsemi vprašanji v zvezi z našo trgovino, izdelki in podatki o strankah se lahko obrnete na službo za pomoč strankam. Nam pošljite elektronsko sporočilo na pomocstrankam@strnordic.si. Na vaš elektronski naslov bomo odgovorili do naslednjega delovnega dne, razen če so naše storitve zasedene.

Problematične situacije

Izdelek ni na zalogi
Včasih je možno, da izdelka ni na zalogi zaradi velikega povpraševanja ali zaradi težav z odpremo. Če pride do večje zamude pri pošiljanju izdelka, vas bomo obvestili po elektronski pošti.

Pomanjkljiv ali napačen izdelek
Če ste prejeli izdelek z napako ali napačen izdelek, se obrnite na službo za pomoč strankam. Če pošljete elektronsko sporočilo, vključite sliko izdelka in številko serije.

Reševanje konfliktov
Če so prisotna nesoglasja ali konflikti glede plačil, pošiljk ali izdelkov, bi te želeli rešiti. Če spora ne moremo rešiti, se lahko obrnete na Svetovalno službo za potrošnike (www.kuluttajaneuvonta.fi). Če to ne bo rešilo težave, je mogoče primer predstaviti tudi Odboru za potrošniške spore (www.kuluttajariita.fi).

Pravnih stroškov ne bomo povrnili, ker zgoraj navedene agencije pomagajo pri reševanju sporov.

Obvestila

Posodabljanje pogojev
Pogoje bomo posodobili vsakič, ko bomo ugotovili, da je to potrebno: ko opazimo, da kaj manjka, ko naredimo nove dodatke ali spremenimo način delovanja. Na dnu strani je navedeno, kdaj so bili pogoji nazadnje posodobljeni.

Posodobljeno 1.1.2021

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali bodo vsi naročeni izdelki navedeni v isti potrditvi naročila?
Za vsak naročen izdelek boste prejeli posebno potrditev naročila.

Ali bodo vaši izdelki poslani v posamezni embalaži?
Naše izdelke želimo čim lažje odpremiti naravnost do domov naših kupcev.

Kako plačam izdelek?
Za običajne izdelke bo račun vključen v pošiljki. Ta račun lahko uporabite za plačilo izdelka.

Kdaj bo prispelo moje naročilo?
Običajno bo vaš izdelek prispel v dveh tednih po oddaji naročila.

Ali lahko sledim svojemu naročilu?
Ker vsa naročila pošiljamo po navadni pošti, jim ni mogoče slediti.

Kako lahko spremenim datum zapadlosti na računu?
Obrnite se na Službo za pomoč strankam.